Kinderopvang Bixo

BIXO

Bixo

De Sjofar werkt samen met Bixo op het gebied kinderopvang. Bixo biedt op onze school VSO en BSO aan.

Unieke samenwerking

De samenwerking tussen school en Bixo zorgt voor kwalitatief goede opvang voor kinderen van 4 jaar tot 12 jaar. De opvang vindt, ook in de vakanties, in onze school plaats. De samenwerking met Bixo zorgt voor een pedagogisch veilig en herkenbaar klimaat voor de kinderen. Regelmatig is er overleg tussen de directie en leerkrachten van school en Bixo waarbij we steeds centraal stellen wat ons bindt, namelijk jouw kind. Op die manier kunnen we samen met Bixo een doorgaande ontwikkelingslijn creëren. Daarnaast sluit Bixo aan op de schooltijden, vakanties en studiedagen van onze school en is Bixo het hele jaar open. Ook zijn er mogelijkheden tot flexibele opvang.

DSCF0755 1

Voor- en naschoolse opvang

Bixo ziet BSO-tijd als niet schoolse-tijd, waarbij de kinderen écht vrij zijn en zelf mogen kiezen wat ze willen doen. De BSO moet voelen als een tweede (t)huis voor kinderen en de pedagogisch medewerkers zullen er alles aan doen om je kind(eren) dat thuisgevoel te geven.

Tijdens de VSO staan ontspanning, rust en gezelligheid centraal: een kopje theedrinken en nog even wakker worden of juist een spelletje spelen voordat school begint. De pedagogisch medewerker brengt de kinderen naar de klas op het moment dat de school start.

Eigen groepsruimte

Binnen de school heeft Bixo een eigen, vaste groepsruimte die volledig als uitdagende VSO/BSO ruimte is ingericht. Met diverse hoeken waar kinderen naar hartenlust kunnen spelen, knutselen, bouwen en in alle rust kunnen chillen in de chillhoek. Daarnaast maakt Bixo gebruik van de buitenruimte voor leuke sport- en spelactiviteiten en wordt het speellokaal in de school gebruikt voor spel, muziek en theater.

Eigen vestigingsmanager

Bij Bixo heeft iedere locatie een eigen vestigingsmanager (VM). De vestigingsmanager is je aanspreekpunt waar je zaken kunt regelen. Op onze vestiging is dat Cisca Elsenga. Doordat zij zelf ook op de groep werkt, kent zij de kinderen en jou goed.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de kinderopvang bij De Sjofar, loop dan eens binnen. Wij staan je graag te woord.  Voor meer informatie over opvangmogelijkheden en prijzen kun je contact opnemen met Bixo.

Bixo